Op maandag 2 september is het zover. Dan start onze 2e kandidaat voor een interne opleiding. Zijn naam is Jericho.

Jericho is 24 jaar oud en heeft zijn middelbare school opleiding wel afgerond. Vanwege diverse heftige trauma’s en depressies in het verleden heeft hij zijn vervolgopleiding destijds moeten staken. Dit vond hij heel erg, want hij liep inmiddels zelfs stage bij niemand minder dan Walt Disney zelf. Hier werkte hij als stagiair onder meer mee aan de illustraties van Lilo & Stitch. Door zijn depressies is hij zijn zelfvertrouwen verloren. Inmiddels zijn we enkele jaren verder en kan hij de kans die wij hem bieden, heel erg goed gebruiken en grijpt hij deze gelukkig ook met beide handen aan.

Hij wil graag de onderdelen web design, web development en video en motion graphics leren. Gelukkig kan onze partner in de Filipijnen hem in al deze disciplines helpen en wordt hij dan ook op alle onderdelen opgeleid. De eerste 8 weken word Jericho fulltime getraind training  in website design and development en de laatste 8 weken in video en motion graphics.

Jericho, we wish you a lot of luck and fun during your training!